• (+48) 602 551 688
  • recepcja@daglesiavilla.pl
  • Pokrzywna 23, 48-340 Głuchołazy    

Regulamin

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług oraz przebywania na terenie Villi Daglesia oraz
zakresu odpowiedzialności i stanowi integralną część umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez
rezerwację pobytu Gości telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej oraz formularza rezerwacji i systemu rezerwacyjnego
na stronie www.daglesiavilla.pl
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Villi Daglesia w Pokrzywnej
3. Villa Daglesia prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych, gastronomicznych,
leczniczych i szkoleniowych.
4. Opłaty za zakwaterowanie w obiekcie oraz wyżywienie określa cennik usług oraz ofert
specjalnych-pakietowych zamieszczony na stronie www.daglesiavilla.pl
5.Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja pobytu. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania
osobom nie posiadającym rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości
50% od kwoty pobytu na konto bankowe wskazane w rezerwacji, w ciągu 3 dni od daty
otrzymania potwierdzenia rezerwacji mailem lub za pomocą SMS.
6. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
7. Pozostałą kwotę należy uiścić na miejscu gotówką lub karta płatniczą w dniu przyjazdu.
W przypadku ofert pakietowych (Święta, Sylwester, Długie Weekendy i inne) dopłatę należy dokonać na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu przelewem na konto obiektu.
8. W przypadku szybkich rezerwacji na 3 dni przed planowanym terminem pobytu, należy
dokonać wpłaty zadatku w wysokości 50% wartości usługi, pozostała kwotę należy dopłacić na
miejscu gotówką lub kartą w dniu przyjazdu. W przypadku pobytów pakietowych należy dokonać
płatności całej kwoty.
9. Zwrot zadatku klientom indywidualnym przysługuje w przypadku rezygnacji z pobytu
zgłoszonej w terminie nie późniejszym jak 30 dni przed rozpoczęciem planowanego pobytu w Villi.
Rezygnacja w okresie krótszym powoduje przepadek zaliczki.
10. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00.
11. Zatrzymanie pokoju po godzinie 13.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
12. Osoby niezameldowane w Villi Daglesia mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do godz.
22.00.
13. W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje zwrot kosztów niewykorzystanych dni
pobytu i świadczeń.
14. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych
zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają/szkodzą innym Gościom.
15. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 23.00 do 7.00 rano.
16. Villi Daglesia może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco
naruszył Regulamin, w szczególności poprzez celowe wyrządzeniu szkody na terenie obiektu lub
mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających
w Ośrodku.
17. Goście proszeni są o zgłaszanie na bieżąco ewentualnych usterek personelowi ośrodka.
18. Szkody powstałe z winy Gościa obciążają Gościa. W przypadku wykrycia szkody po wyjeździe
Gościa komisyjnie sporządza się protokół szkód i ustala się dane osoby winnej szkody celem
obciążenia jej kosztami szkody.
19. Opiekę nad grupą dzieci i młodzieży sprawuję tylko i wyłącznie ich opiekunowie, którzy
odpowiadają za ich bezpieczeństwo i wyrządzone przez nich szkody.

20. Bezwzględnie zakazuje się gotowania posiłków w pokojach oraz wynoszenia podczas bufetu
śniadaniowego jedzenia poza teren restauracji. Zakazuje się wnoszenia własnego
jedzenia/napojów/alkoholu na teren Restauracji i innych pomieszczeń bez każdorazowej zgody
kierownictwa Obiektu.
21. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Obiekt jest wyposażony
w czujniki dymu. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju
w wysokości 1000 zł oraz opłatą za przyjazd służb ratowniczych i Polcji.
22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego
ognia np. świeczek, używania żelazek, urządzeń elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie
stanowiących wyposażenia pokoju.
23. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków
odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję
a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze
skrócenia pobytu w obiekcie.
24. W pokojach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni,
amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
25. Villa Daglesia nie przyjmuje zwierząt. Wyjątek stanowią rasy psów posiadające włosy np. York,
maltańczyk.
26. Na terenie ośrodka, zwierzęta muszą być trzymane na smyczy. Właściciele czworonoga,
zobowiązani są do posiadania książeczki zwierzęcia z wpisem aktualnych szczepień i sprzątania
po nich na terenie zewnętrznym.
27. Korzystanie z terenu wokół obiektu przez dzieci jest możliwe tylko i wyłącznie pod opieką
osób dorosłych, z którymi dziecko przyjechało na wypoczynek.
28. W momencie przekazania przez recepcję klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe
i pieniądze.
Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie
opuszczania pokoju.
29.Parking na terenie Ośrodka dla Gości jest bezpłatny, niestrzeżony.
30. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Villa Daglesia może odmówić świadczenia
usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do
żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne
zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.
31. Każdy Gość w dniu przyjazdu wypełnia Kartę Meldunkową i wyraża zgodę na przetwarzanie
danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych
ośrodka, zgodnie z regulacją zawartą w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 1309 )29.10.1997r. Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe
oraz do ich poprawiania. Administratorem Państwa danych osobowych jest Trateria Poland sp. z
o.o. 90-508 Łódź, ul. Gdańska 90 biuro@trateriapoland.pl
32. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji
dotyczących co do jakości usług, Gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od
momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas
niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody lub siły wyższej.
33. Każdy Gość ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna być złożona na piśmie w
dwóch egzemplarzach i dostarczona kierownictwu ośrodka na miejscu. Obiekt ma obowiązek
rozpatrzyć reklamację w ciągu 30 dni, od daty jej otrzymania.
34. Kierownictwo Ośrodka jest do Państwa dyspozycji i służy pomocą przez całą dobę.
W razie nieobecności osoby recepcji lub chwilowo na terenie obiektu, prosimy o kontakt
telefoniczny. Tel. 602551688

Życzymy udanego pobytu

Villa Daglesia 2023 ©️ Wszelkie prawa zastrzeżone.

rezerwacja